Kagen no Tsuki

A cím egy kedvenc filmem / mangám címe. Napjaim és fan vinnyogásom olvashatatlanul ^^" Ezen igyekszem változtatni. Egy 18 éves dorama, ázsia és zene mániás lány lennék. Aki ugyan közgazdaságot tanul a suliba de a négy lehetséges jövőkép között egyikben sem szerepel ennek tudása. Lassan két és fél éve pedig a dorama.hu adminisztrátoraként is tevékenykedem. ^^

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Dorama lista

2008.10.31. 10:33 :: Aya-san

Láttam:

- 1 Littoru no Namida
- 14 sai no Haha
- 4 Shimai Tantei Dan
- Banjun Drama (néhány rész)
- Bloody Monday
- Byakkotai
- Devil Beside You
- Gokusen
- Gokusen 2
- Hana Yori Dango
- Hanazakari no Kimitachi e
- Isshun no Kaze ni Nare
- Kimi wa Petto
- My Girl
- Last Friends
- Legend of Hyang Dan
- Life
- Maou
- My Boss My Hero
- Nobuta wo Produce
- Perhaps Love
- Stage of Youth
- Ueno Yuri to Itsutsu no Kaban
- Uta no Onii-san
- Time Of Dog And Wolf
- Tsubasa no Kakera
- Yamada Tarou Monogatari
- Yukan Club

Láttam, film, SP:


- 100 days with Mr. Arrogant
- 200 Pounds of Beauty
- 2009 Lost Memories
- A Frozen Flower
- A Tale of Two Sisters
- Ai no Kotodama
- Arang
- Attack on the Pin-Up Boys
- Azumi
- Azumi 2
- Baby and Me!
- Boku wa Imouto ni Koi wo Suru
- Boys Love
- Chakushin Ari
- Chello
- Dare mo Shiranai
- Dating on Earth
- Death Note
- Death Note: The Last Name
- Door To Door
- Eternal Summer
- Gokusen 1 SP
- Hoshi Hitotsu no Yoru
- Honogurai mizu no soko kara
- Kagen no Tsuki
- Kakure Karakuri
- KIDS
- Kimi ga Kureta Natsu
- Kindaichi Shounen no Jikenbo
- Kisaragi
- Kogitsune Helen
- Kouita
- Koizora
- Moon Child
- Myuu no Anyo Papa ni Ageru
- Niini no Koto wo Wasurenaide
- No regret
- I'm a Cyborg, but that's OK
- Oldboy
- Oresama
- Rinne
- Romeo and Juliet
- Saigo no Yakusoku
- Sensei wa Erai!
- Shounen wa tori ni natta
- Spring Story
- Yuuki
- Vacation

Nézem:


- Antique
- Bambino
- Bloody Monday 2
- Boku dake Madonna
- Buzzer Beat
- CHANGE
- Division 1
- GachiBaka
- Gokusen 3
- Goong
- Goong S
- Hachimitsu to Kuroban
- Hana Yori Dango 2
- Kurosagi
- Let's Go Watch Meteor Shower
- Majo Saiban
- Mr. Brain
- Mop Girl
- Othros no Inu
- Otomen
- Ryuusei no Kizuna
- Sokojo Seira
- Smile
- Tatta Hitotsu no Koi
- The Legend
- Triple
- TRICK
- Yasha
- Zettai Kareshi

Szüneteltetem:

- 1 Pound Gospel (mert nem bírom Kame sipítozásait ^^ 9/3)
- Biyou Shounen Celebrity (mert egy ***, szerencsére sikerült olyan szinten elfelejteni, hogy nemrég eset le, hogy ezt néztem XD 13/3)
- Code Blue (mert nem tetszik 11/1)
- Deep Love (mert a manga jobb 13 /4)
- Deep Love: Host (szintén 12/3)
- Hotaru no Hikari (mert a főszereplő csajt nem bírom 10/4)
- Hi, My Sweetheart (egyszer kifejtettem a tdoramákkal kapcsolatos észrevételemet 14/3)
- Innocent Love (szenvedek vele de már nincs sok hátra 10/6)
- Kami no Shizuku (mert nem vagyok bor rajongó és nem köt le 9/1)
- Koizora (a film ezerszer jobb de már ebből sincs sok hátra 6/4)
- Lost : Time : Life (amint megtalálom a további részeket)
- Papa to musume no nanoka (valahogy ez se köt le annyira de már majdnem kész 7/4)
- Rescue (mert ez endingen kívűl nem tetszett 9/1)
- Yoiko no Mikata (további részek keresése)

 

Mivel totál hülye vagyok és nem látom magam előtt az egészet, elég nagy esélyt szánok annak, hogy hiányos ez az egész.

6 komment

Címkék: dorama.hu dorama lista

A bejegyzés trackback címe:

https://aya-san.blog.hu/api/trackback/id/tr88741964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakurai Mikki 2009.03.24. 17:36:20

jaj de jó. végre találtam valakit, aki hasonlóan japán fan. jó sok mindent nézel egyszerre, de aminek a legjobban örültem, hogy a last friends-et már megnézted. hogy tetszett?

Aya-san 2009.03.28. 19:48:44

Hát igen, mindig megfogadom hogy nem kezdek bele másba amíg a mostaniakat be nem fejezem, aztán végül is mindig újra belekezdek valamibe ^^" (Most még 4el bővül ez a lista csak még nem írtam bele xD)
Last Friends az nagyon. Bár Ryo-t én nem bírtam utálni, ellenben a főszereplő csajt igen xD Bár most az Innocent Love alatt visszasírom mert itt még borzalmasabb XD
De ha van kedved gyere el oldalra, ott fórumon lehet ilyenekről beszélgetni és találhatsz még dorama fanokat ^^

luluko 2009.03.30. 22:30:26

Nem tudom hogy közben a Proposal Daisakusen-t már láttad-e, de én azt nem is ajánlom. Értem én, h Yamapi milyen helyes, de itt egy olyan aranyos párt akar szétválasztani a saját hülyesége miatt, hogy nekem egy ilyen drama egyszerűen nem tud tetszeni. Amit viszont láttam és ajánlok, az a Yanpapa. Igaz hogy ez is már vagy 5 éve volt, de pozitívak az emlékeim (vagy csak az idő szépítette meg nagyon).

Én erről a listáról amúgy most a Ryusei no Kizunát nézem :) Neked sikerült a végére érned? Én mondjuk már ma befejezném a sorozatot, de nagyon éhes lettem tőle, ezért elkezdtem a neten hayashi raisu recepteket keresni, aztán lassan már mindenfélét, és valahogy így kerültem rá a blogodra :) Most meg néztem a "Ha valaki japánul akar tanulni" linket, és éppen Ferit próbálom faggatni, hogy "naa, ki az az Aya-san? tudnod kéne, tuti Anikóhoz jár!" :D

Satoo 2009.03.31. 03:41:31

ááá*-* hasonló a listám xD hát ilyen sincs mindig :P de a fenébe hogy nem tudok legalább angolul-.- egy csomóról így lemondhatok mert magyar felirat nuku :(
a Yuuki-t már rég meg akarom nézni, az hogy tetszett neked? :D Persze felirat ennél sehol de majd talán ez is bekövetkezik xD

Aya-san 2009.04.01. 21:40:19

Lululok:
Még nem kezdtem el mert Ruka is mondta hogy Pi akkora egy balekot játszik hogy nem épp a legjobb hmm most elég szép kis listám van majd ha nem lesz mit nézni bele tekintek. Ryuusei no Kizunát nem még nem néztem végig mert folyamatosan lusta vagyok letölteni a maradék részeket xD Valahogy mindig elfelejtem xD
Lol tényleg pici a világ, vagy csak a japán-fan társadalom pici még. XD Feri-sensei meg ha nem tudja ki vagyok megsértődök neki pénteken XD Ő adta nekem az Aya kanjimat nemrég, mert eddig katakanával írtam a füzeteimre de őt kértem hogy keressen nekem.

Satoo:
Yuuki=tömény sírás XD Na jó az eleje nagyon aranyosa aztán a közepétől én menthetetlenül végig sírtam az egészet. De ettől függetlenül nagyon tetszett és már 3x néztem végig.
Én se tudok angolul olyan szinten hogy tökéletesen értsem, japánul meg még csak tanulok tehát azt se értem, de azért nézek mindent. Ezeknek több mint a felét így láttam, van amit megnéztem és utánna lett hozzá magyar felírat, azt fogtam és újra néztem.
De pl sok mindent már helyzettől is ki lehet találni/érteni ha valami nagyon olyan van szótárazok így mondhatni tanulok is közben XD
Szóval szerintem ez ne tartson vissza, pl Yuukin szerintem így is végig sírnád magad, én is ezt tettem xDD

Satoo 2009.06.11. 10:39:41

Azt hiszem igazad van, és most "kedvem" is támadt megnézni a Yuukit. Áh úgy fogok bőgni mint még sose, de akkor essünk túl rajta.
Egyébként mikor a fentebbi hozzászólásom írtam még azt se tudtam miről szól csak Kame...^^;
Nah de megyek nézni xD és bőgni T-T
süti beállítások módosítása