Láttam:
- 1 Littoru no Namida
- 14 sai no Haha
- 4 Shimai Tantei Dan
- Banjun Drama (néhány rész)
- Bloody Monday
- Byakkotai
- Devil Beside You
- Gokusen
- Gokusen 2
- Hana Yori Dango
- Hanazakari no Kimitachi e
- Isshun no Kaze ni Nare
- Kimi wa Petto
- My Girl
- Last Friends
- Legend of Hyang Dan
- Life
- Maou
- My Boss My Hero
- Nobuta wo Produce
- Perhaps Love
- Stage of Youth
- Ueno Yuri to Itsutsu no Kaban
- Uta no Onii-san
- Time Of Dog And Wolf
- Tsubasa no Kakera
- Yamada Tarou Monogatari
- Yukan Club
Láttam, film, SP:
- 100 days with Mr. Arrogant
- 200 Pounds of Beauty
- 2009 Lost Memories
- A Frozen Flower
- A Tale of Two Sisters
- Ai no Kotodama
- Arang
- Attack on the Pin-Up Boys
- Azumi
- Azumi 2
- Baby and Me!
- Boku wa Imouto ni Koi wo Suru
- Boys Love
- Chakushin Ari
- Chello
- Dare mo Shiranai
- Dating on Earth
- Death Note
- Death Note: The Last Name
- Door To Door
- Eternal Summer
- Gokusen 1 SP
- Hoshi Hitotsu no Yoru
- Honogurai mizu no soko kara
- Kagen no Tsuki
- Kakure Karakuri
- KIDS
- Kimi ga Kureta Natsu
- Kindaichi Shounen no Jikenbo
- Kisaragi
- Kogitsune Helen
- Kouita
- Koizora
- Moon Child
- Myuu no Anyo Papa ni Ageru
- Niini no Koto wo Wasurenaide
- No regret
- I'm a Cyborg, but that's OK
- Oldboy
- Oresama
- Rinne
- Romeo and Juliet
- Saigo no Yakusoku
- Sensei wa Erai!
- Shounen wa tori ni natta
- Spring Story
- Yuuki
- Vacation
Nézem:
- Antique
- Bambino
- Bloody Monday 2
- Boku dake Madonna
- Buzzer Beat
- CHANGE
- Division 1
- GachiBaka
- Gokusen 3
- Goong
- Goong S
- Hachimitsu to Kuroban
- Hana Yori Dango 2
- Kurosagi
- Let's Go Watch Meteor Shower
- Majo Saiban
- Mr. Brain
- Mop Girl
- Othros no Inu
- Otomen
- Ryuusei no Kizuna
- Sokojo Seira
- Smile
- Tatta Hitotsu no Koi
- The Legend
- Triple
- TRICK
- Yasha
- Zettai Kareshi
Szüneteltetem:
- 1 Pound Gospel (mert nem bírom Kame sipítozásait ^^ 9/3)
- Biyou Shounen Celebrity (mert egy ***, szerencsére sikerült olyan szinten elfelejteni, hogy nemrég eset le, hogy ezt néztem XD 13/3)
- Code Blue (mert nem tetszik 11/1)
- Deep Love (mert a manga jobb 13 /4)
- Deep Love: Host (szintén 12/3)
- Hotaru no Hikari (mert a főszereplő csajt nem bírom 10/4)
- Hi, My Sweetheart (egyszer kifejtettem a tdoramákkal kapcsolatos észrevételemet 14/3)
- Innocent Love (szenvedek vele de már nincs sok hátra 10/6)
- Kami no Shizuku (mert nem vagyok bor rajongó és nem köt le 9/1)
- Koizora (a film ezerszer jobb de már ebből sincs sok hátra 6/4)
- Lost : Time : Life (amint megtalálom a további részeket)
- Papa to musume no nanoka (valahogy ez se köt le annyira de már majdnem kész 7/4)
- Rescue (mert ez endingen kívűl nem tetszett 9/1)
- Yoiko no Mikata (további részek keresése)
Mivel totál hülye vagyok és nem látom magam előtt az egészet, elég nagy esélyt szánok annak, hogy hiányos ez az egész.