Kagen no Tsuki

A cím egy kedvenc filmem / mangám címe. Napjaim és fan vinnyogásom olvashatatlanul ^^" Ezen igyekszem változtatni. Egy 18 éves dorama, ázsia és zene mániás lány lennék. Aki ugyan közgazdaságot tanul a suliba de a négy lehetséges jövőkép között egyikben sem szerepel ennek tudása. Lassan két és fél éve pedig a dorama.hu adminisztrátoraként is tevékenykedem. ^^

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

>_

2009.03.05. 21:01 :: Aya-san

Valaki engem woodoozgat de nagyon (bosszú az enyémekért? XD).

Reggel megveszem bérletemet, felszállok buszra, leülök és a táskámat a lábamra szoktam rakni, nem szeretem a koszba belerakni.
Érzem hogy valami fura, kora reggeli agyammal fél perc alatt fel is fogtam hogy a táskám nedves és még fél percbe tellett összerakni hogy kiömlött az innivalóm és ezzel elárasztott mindent de olyan szinten hogy az egész combomat átáztatta >_<. Azonnal kikaptam a toll tartómat. Ez még nem is lenne olyan szörnyű: gatyám megszárad, táskámat k lehet mosni, füzeteimmel nem első eset, könyveimmel még annyira sem... csakhogy nálam volt a könyvtáras újság is! Na az volt a másik amit kikaptam, hál istennek csak az utcsó kb 25oldal legfelül kb 4cm-t megázott. Na onnan kezdve szépen lapozgattam folyamatosan és egy zsepivel pamacsoltam. Suliba átöltöztem (tesi volt első) kiterítettem a gatyám meg a táskám, földre szétterítettem cuccaimat, újsághoz meg minden oldal közé raktam egy zsepit.

Elkezdtük a tesit és szokásom a fülbevalómat piszkálgatni, amikor ezt megtettem egyik a kezembe maradt, elhagytam a hátulját >_< Ha ezt nem veszem észre akkor végig tesizem és mivel nagy pályán röpiztunk szépen el is hagytam volna. (és ugye allergiás vagyok tehát fehérarany fülbevalóim vannak mert nekem az ezüst tetszik és ez hasonlít rá... de nem cseppet drágább)

Tesi egyébként nagyon jó volt. Ez most tetszett.
Fizikán aljas dolog volt hogy kiadott 5 feladatott és akkor oldjuk meg végül akik nem írták meg az előző (tele definícióval, füzet nélküli ) dogát azoktól most beszedte, mi meg nem adhattuk be >_<
Aztán utcsó spanyol elmaradt de mi felmentünk 3.ra és beültünk egy üres terembe. ÉN mikor felmentem csak hallom hogy szabi szalad és mikor a kanyarhoz értem látom hogy a földön kifeküdve fekszik XD Elcsúszott a hülyéje XDD
6an szépen eldumáltunk majd mentünk infó faktra.

Utána visszavittem az újságot de nem volt semmi gond, hazajöttem és élveztem az instant yakisoba csodáját XD Imádom az instant cuccokat: Hozzáadom ezt, beleöntöm azt és valami kemény mű cuccból egy finom mű cuccot kapok xD

- Anya mi ez a szag a konyhában?
- Nem tudom én is azért jöttem erre..
- Nem én csináltam!!!
- Aha akkor Brigi volt..
- Norbi helyesbítenék: Én csináltam de nem tudom hogyan!!

Az edény új volt és ahogy főztem benne a teflon is kicsit megéghetett XD Fura szag volt az tény XD

Szólj hozzá!

Címkék: napok könyvtár sulis valami van velünk

A bejegyzés trackback címe:

https://aya-san.blog.hu/api/trackback/id/tr80984064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása