Kagen no Tsuki

A cím egy kedvenc filmem / mangám címe. Napjaim és fan vinnyogásom olvashatatlanul ^^" Ezen igyekszem változtatni. Egy 18 éves dorama, ázsia és zene mániás lány lennék. Aki ugyan közgazdaságot tanul a suliba de a négy lehetséges jövőkép között egyikben sem szerepel ennek tudása. Lassan két és fél éve pedig a dorama.hu adminisztrátoraként is tevékenykedem. ^^

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Semmi extra

2009.03.19. 17:28 :: Aya-san

Szokás szerint ahogy közelít a hét vége én annál inkább hulla vagyok.
Tegnap voltunk Amival, Niichannal és Mayával vásárolni...pulóver helyett 2 pólót vettem XD

Pusztay megígérte hoyg előkeresi nekem a címét annak a japán családnak akivel ő jóba volt és megadja hogy tudjak velűk levelezni. Pedig nem is kértem xD De azért tök jó.

Este néztem Ai no Kotodama-t. Tiszta aranyos egy film és a végén levő zene meg annyira tetszik~ De fogalmam sincsen kitől lehet nyüff. szerk: megtaláltam: Tokuyama az egyik szereplő énekli és most megvan mind a 2 szám és msot jó nekem~

Most profilokat írok, vagyis csak utcsó simítások csak épp húzom a felrakásának pillanatát XD Nem szeresem és oldal se segít nekem abba hogy megszeressem. Mindenféle komplikált módon kell felrakni és fenének se akar úgy kinézni ahogy Rukának mou~ *hiszti*
Na mind1 megyek mindjárt képeket is keresni és írok még mert úgy is elvagyok maradva.

Suliban szegény Szandynak a kosárlabda elég csúnyán megzúzta a kezét vagyis egyik ujját. Elmentünk kérni fáslit erre kaptunk egy olyan bazi nagyot XD Leültünk a kanapéra azt elkezdtem Szandynak befáslizni. A könyökéig fel lett tekerve XDD Vicces volt mert jött elsőnek odajött az igazgató akkor az nézett hogy mi történt (akkor már a könyökénél próbáltam elkőtni), mondtuk hoyg az újja megsérűlt XDD Nézet, megdícsért micsoda kis profi vagyok fáslizásban, mondtam hogy magamon gyakorolhattam épp eleget XD Aztán megérkezett Pusztay, Varga, Ofő is nézte hogy mit csináltam Szandyval amikor csak azal mentünk oda hogy fájj az ujja és mit csináljunk XD Aztán Porubszky is megjött és röhögtek hogy mit műveltünk XD Igazgató meg megjegyezte hogy milyen jó hogy akármikor jön erre egy diák itt ül mert épp tesije volt és történt vele valami XD

Ma voltam matek versenyen, megint az 5-ért mentem csak XD (tegnap a 2 dogámnak hogy örültem, Szabival egymás nyakába ugrottunk, ugráltunk és éljeneztünk hogy 2-es lett!! XDD Tanár enyhén nézett hülyének XD Istenem van olyan doga aminál még ennek is örülök és ez pont ilyen volt XD)

Holnap meg ismét japán szóbeli. Anikó ezt meg már videóra is fogja venni hogy majd lássuk hoygan beszélünk, meg évek múlva meg tudjunk rajta röhögni XD

Szólj hozzá!

Címkék: napok sulis dorama.hu valami van velünk sorozat függő

A bejegyzés trackback címe:

https://aya-san.blog.hu/api/trackback/id/tr611012351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása