Kagen no Tsuki

A cím egy kedvenc filmem / mangám címe. Napjaim és fan vinnyogásom olvashatatlanul ^^" Ezen igyekszem változtatni. Egy 18 éves dorama, ázsia és zene mániás lány lennék. Aki ugyan közgazdaságot tanul a suliba de a négy lehetséges jövőkép között egyikben sem szerepel ennek tudása. Lassan két és fél éve pedig a dorama.hu adminisztrátoraként is tevékenykedem. ^^

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

金曜日

2009.03.20. 21:56 :: Aya-san

Micsoda címeket tudok én mostanában összehozni....

Suliba megérkeztem és egy Brigi~ kiáltással Szandy és ERcsi a nyakamba vetette magát. Ma volt az ölelés világnapja.
Megvolt az ECDL vizsga power pointból. Seidler ismét iszonyat rendes volt.

Aztán nem járt 4,6 ezért mehettem busszal nagyihoz grr utálom az embereket. De sikeresen túl éltem. Tanultam a kis fogalmazásomat.

Nyelv suliban is ölelkeztünk XD Egyenként is megöleltük egymást, vonatosan is megöleltük egymást, tartottunk nagyölelést is XD Ja meg mikor végre lehettünk Kaachannal meg Vivivel egy csoportban Feri-senseit is megölelgettük XD Erre a gonosz felrajzolt egy hatalmas vízcseppet a táblára és oda ált mellé XDD

Volt szóbeli ami most végül hangfelvételen lett nem kamerán. Olyan ideges voltam, a milyen vagy kérdésre közöltem hogy nő XD Véglis az is jó de aztán leeset hogy  kinézetemet is kéne ecsetelni xD Utánna csatlakoztam a nagyterembe rajzolgató Kaachanhoz és Vivihez (már nem mehetünk ki az előszobába többiekhez mert nehogy susmus legyen hogy mik voltak a kérdések xD).
Rajzolgattunk a táblára, megtudtam hogy egymás után 4en ugyanazt az emberkét húztuk jellemzésnél xD. Kötekedtem Lao Shi-vel amikor felrajzolta nekem a kame kanjiját XD (továbbra is 2 embert összekéne szednem és akkor lehene kínai ja meg Feri-senseit nyaggatuk Kaachanal a kalligráfia tanítással.... a hétből maradék 2 napomat is be akarom táblázni XD)

Viszont valamikor elvesztettem a fülbevalómat :(((

Szólj hozzá!

Címkék: napok sulis kanashii valami van velünk

A bejegyzés trackback címe:

https://aya-san.blog.hu/api/trackback/id/tr111015197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása