Kagen no Tsuki

A cím egy kedvenc filmem / mangám címe. Napjaim és fan vinnyogásom olvashatatlanul ^^" Ezen igyekszem változtatni. Egy 18 éves dorama, ázsia és zene mániás lány lennék. Aki ugyan közgazdaságot tanul a suliba de a négy lehetséges jövőkép között egyikben sem szerepel ennek tudása. Lassan két és fél éve pedig a dorama.hu adminisztrátoraként is tevékenykedem. ^^

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Zsibbaddd~

2009.03.09. 20:40 :: Aya-san

Igen.. szóval ma coltam betömetni a fogamat. Elsőre közöltem hogy áá dehogy fúrja csak érzéstelenítő nélkül, aztán mikor fél másodperc alatt 3x ugrottam volna ki a székből közölte hogy azért ő mégis beadná xD
Aztán kiküldöt zsibbadni (nekem sikerült a lábamat is mert olyan rém kényelmetlen az a szék) és ez volt már lassan 2 órája de még mindig semmi enyhülés!! Már nagyon idegesít és zavar hogy a fél arcom levan zsibbadva..

Ma volt Föci amin megvoltak az előadások (mondanom se kell messze az enyém volt a legjobb XP) végül a lakásokat nem csinálta senki úgy hogy Tünc beválalta..amiből az lett az egész hogy én kikeresem a dolgokat XD Jóformán 2 apalot csináltam és egy teljeset és mért csak 1 5-t kapok ezért?! XD

Aztán volt még mindenféle túlélhettetlen borzalom (=tanítási óra). Majd elindultam haza.
Szancs ment busszal én meg metróval de a keleti elött megkaptam az sms-t hogy menejk fel lakásba...mehettem volna Szancsal na mind1. Daniztam :3 Aztán kajáltunk, jöttünk haza és mentünk fogászatra.
 

Szólj hozzá!

Címkék: napok sulis

A bejegyzés trackback címe:

https://aya-san.blog.hu/api/trackback/id/tr98992207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása