Kagen no Tsuki

A cím egy kedvenc filmem / mangám címe. Napjaim és fan vinnyogásom olvashatatlanul ^^" Ezen igyekszem változtatni. Egy 18 éves dorama, ázsia és zene mániás lány lennék. Aki ugyan közgazdaságot tanul a suliba de a négy lehetséges jövőkép között egyikben sem szerepel ennek tudása. Lassan két és fél éve pedig a dorama.hu adminisztrátoraként is tevékenykedem. ^^

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Utazáskiállítás 2009: Ígéretes úti cél:Japán!

2009.03.01. 21:06 :: Aya-san

Hát hogy ígéretes azt eddig is tudtam de azt is hogy drága. Ez van.

Tali Örsön ahol utána a nem enyhén teletömött busszal megérkeztünk a helyszínre. Ahogy bementünk én kiszúrtam Thaiföldét úgyhogy kezdetben azt rohamoztuk meg de onnan csak egy újságot szereztünk.

Ezért útnak indultunk és megkerestük japánt. Egész hamar meg is találtuk és épp kalligráfia ment. Kaachan leirattata a feketét de én valami nagyon jóót akartam, valamit amit én nem tudnék olyan szépen hogy érdemes lenne. Rögtön bevillant néhány szereplő az mp3-ról és rövid gondolkodás után rájöttem hogy egyedül Jin kanjiait tudom magyarul is teljesen (magyarul kellet leírni és arról írták át).
Sorba állás majd közöltem hogy én egy nevet szeretnék: Akanishi Jin. Nézet rám de közölte hogy írjam le. Oké én le írtam ügyesen: piros nyugat addigra ugyanis kiment a fejemből mi is az utcsó XD Csaj nézet rám, ismét elismételtem hogy én Akanishi Jin-t akarok XD Elkezdi írni és röhögve kérdezte hogy kicsoda Akanishi? Hát én közöltem hogy Kat-Tun... és tudták! Rögtön az áhh Akanishi, Kat-Tun meg még mondtak valamit és nevetett hogy ezt leírattam XD piros pont tudták mi az hogy Kat-Tun.

Akkor mászkáltunk össze vissza, már nem emlékszem milyen sorrendben de ettünk valami görög sütit (az volt a díszvendég), szereztünk Tui-s pólót (elől: "Mindenkit hazahozunk" hátul: "Még azt is akik nem akarják" XD) ettünk egy csomó instant tésztát, szerztünk telefon izét is olyanba XD

Aztán átmentünk a magyar épületben, ott a Hévízes kvízben nyertem 2x XD (valami haszna hogy annyit nyaraltam ott) Volt abba minden: bögre, sapka, puzzle, kulcstartó, toll, egy malac persely (amire ráírtam hogy 100-as malac kanjival és csak 100-okat gyűjtök benne, eddig kerek 1db XD) 10% kedvezmény meg még ki emlékszik mi XD

Aztán visszamentünk a külföldi részhez és japánnál épp öltözés volt. Kimonóba lehetett öltözni, mi rögtön jelentkeztünk és annyira jó volt~  Nagyon élveztük, végig vigyorogtunk meg nevettünk ugyhogy minket nem is vetköztettek rögtön le mint az elöttünk levőt hanem ott álhatunk benne és picit beszéltünk is. (bár a tervünk nem jött össze hogy össze barátkozunk mert mire ezután visszamentünk már nem voltak ott).
Úgy szeretnék egy kimonót olyan jók, imádom.

Aztán még mászkáltunk sokat, mindenkit megrohamoztunk hogy milyen ázsiai nyelvtanulásos útja van, találtuk néhányat. Aztán kaptunk nőnapra egy fotóstól 2 képeslapot amin fotók voltak. Ja meg Malévtól egy cuki kis repülőt amivel elég fura terveink lettek xD

Szólj hozzá!

Címkék: napok japánosoknak bishounen uresii~ valami van velünk

A bejegyzés trackback címe:

https://aya-san.blog.hu/api/trackback/id/tr52974225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása